Until November-Po prostu romans

TYTUŁ:UNTIL NOVEMBER
AUTOR: AURORA ROSE REYNOLDS
WYDAWNICTWO:EDITIO RED
WYDANIE:2017
LICZBA STRON:249






Gdy za oknami nieprzyjemny chłód smaga drzewami, można pokusić się o relaks z książką w dłoni.Może np.romans? Lubicie romanse? Ja przyznam,że średnio.W zasadzie nie przepadam za tego typu literaturą,ale od czasu do czasu mam ochotę poczytać o miłości,takiej naprawdę przez wielkie M.Miłości pełnej porywów serca,rozczarowań, rozstań i powrotów,miłości emocjonalnej mądrej,a jednocześnie skonfliktowanej.Mój niepoprawny romantyzm domaga się wtedy historii,która zapada w pamięć i nie pozwala na długo o sobie zapomnieć.Usilnie łudzę się,że znajdę powieści równie emocjonalne jak DUMA I UPRZEDZENIE JANE AUSTEN lub WICHROWE WZGÓRZA EMILY BRONTE.Może kiedyś...

 UNTIL NOVEMBER to pierwszy tom serii romansów o silnych, zdecydowanych mężczyznach,samcach,którzy wiedzą czego oczekują od miłości i usilnie dążą do realizacji swoich marzeń.Historia Ashera i November podbiła serca czytelników "New york Timesa" a teraz wkracza na nasz rodzimy rynek wydawniczy.
November-młoda,atrakcyjna dziewczyna po trudnych przeżyciach w Nowym yorku postanawia zmienić swoje życie.Matka-egoistka i despotka zgotowała jej koszmarne życie.Pozbawiona miłości matczynej i łaknąca ciepła rodzinnego November postanawia poznać swojego ojca.Jej pomysł na nowe życie okazuje się strzałem w dziesiątkę.Tata jest uroczy,pełen wiary w odbudowanie relacji z córką.Zapewnia jej piękne mieszkanie,spokój i pracę księgowej w rodzinnym klubie ze striptizem.November ochoczo wkracza w nowy etap swojego życia, tym bardziej,że na jej drodze pojawia się nieziemsko przystojny Asher-  ochroniarz klubu jej ojca.Asher ma wszystkie zalety jakie może mieć mężczyzna w oczach November.Początkowo dziewczynę irytuje jego pewność siebie i przekonanie,że zostanie jego dziewczyną.Jednak szybko urok osobisty chłopaka kruszy serce dziewczyny i rozpala w nim płomień.

Dość spodobało mi się szybkie tempo akcji książki.Wydarzenia następowały jedne po drugim.Czytelnik wkroczył do świata November od razu.Można było poczuć,że znamy ją od zawsze,że to taka wesoła ,pełna życia dziewczyna z sąsiedztwa.Pojawiający się na początku wątek kryminalny-napad na November i  podejrzenie o śledzenie jej przez kogoś, dodawały całości książki nieco pikanterii.Pierwsze spotkanie z Asherem i atmosfera wokół tego pozwalała przypuszczać,że relacje między tą parą będą ekscytujące i niepozbawione przygód.Niestety ku mojemu rozczarowania historia potoczyła się według ustalonego szablonu tego typu romansu a wątek kryminalny rozpłynął się jakby w powietrzu.Romans stał się cukierkowy i przewidywalny,a November przeistoczyła się jakby w inną osobą.Asher, nasz samiec alfa, roztaczał wokół czytelnika swoje zalety w takim nadmiarze,że zaczynałam wątpić w to,że jest człowiekiem.Miłość przestała tu mieć odcienie,była jednym wielkim,żarzącym się płomieniem w mydlanej bańce.Nie wiem czy lubicie watę cukrową,ale ja po przeczytaniu całej historii miałam wrażenie,że zjadłam jakieś cztery jej porcje i więcej nie spróbuję już nic słodkiego.

Myślę,że cała historia miała potencjał i gdyby autorka bardziej skupiła się na warstwie obyczajowej i psychologizacji bohaterów, Asher i November mogliby być bardzo interesującymi postaciami.Zabrakło mi w tej książce budowania napięcia,emocji,intensywności uczuć i zaznaczenia osobowości postaci.

UNTIL NOVEMBER to typowy romans w stylu young adult.Jeśli znacie schemat tych powieści,domyślacie się z pewnością finału książki.

Dla zwolenników lukrowych powieści książka będzie idealna.Może w świecie,w którym tak trudno o bajkową, wyidealizowaną miłość jest zapotrzebowanie na tego typu historię? Myślę,że powinniście ocenić to sami.Mimo wielu niedociągnięć zapraszam do lektury i podzielenia się swoją opinią na temat UNTIL NOVEMBER.



Za egemplarz recenzecki serdecznie dziękuję.













Komentarze

  1. Różne opinie słyszałam o tej książce, ale mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak opinie są bardzo różne i skrajne od zachwytu po całkowitą krytykę.

      Usuń
  2. Mam mieszane odczucia. Sama nie wiem, czy przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto,aby samemu przekonać się czy czytać kolejne części.

      Usuń
  3. Nie, nie. Ja oceniłam bardzo słabo tą książkę. Lubię jak akcja idzie szybko, a nie zbyt powoli, ale tu było aż za szybko. Bohaterowie bardzo irytujący. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się wszystko działo się za szybko w sprawach sercowych.

      Usuń
  4. Może, gdybym miała więcej czasu to bym się skusiła. Ale mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Duma i uprzedzenie" to dla mnie również niedościgniony ideał :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. Marze o tej książce, oj marze.. Oby mi sie udało ją kiedyś przeczytać!!!:D
    Buziaczki i zapraszam do nas.<33
    https://teczowabiblioteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest to mój klimat, więc po książkę nie sięgnę, choć nie ukrywam - okładka wygląda bardzo zachęcająco. Szybka akcja jest w porządku, o ile fabuła na tym nie traci. O ile nie traci na tym czytelnik, który jednak chciałby przywiązać się do bohaterów.

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie przepadam za romansami, jednak od czasu do czasu lubię po nie mimo wszystko sięgnąć tak dla odmiany. ;-) Z tą książką jeszcze się zastanowię: jak nie będę miała co czytać, to może wtedy się za nią wezmę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie czytałam, ale kiedyś chętnie po nią sięgnę:)
    https://slonecznastronazycia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka zapowiada się ciekawie. Czasem dobrze jest poczytać coś lekkiego.

    Pozdrawiam. i zapraszam do mnie :)
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    IG @misskatherinesblog (https://www.instagram.com/misskatherinesblog/)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Licencja na zdjęcia

Zdjęcia z głównych kategorii i zdjęcie główne są autorstwa Yoshikazu TAKADA(zdjęcia nie zostały edytowane) na licencji: https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

instagram